Μην ξεχνάτε να χαμογελάτε και να σκέφτεστε θετικά!

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Απαραίτητη προϋπόθεση για την Επιστροφή Προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης), καθώς και να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 210-9310290 πριν προχωρήσετε σε επιστροφή του προϊόντος.

Στο Radixpharmacy.gr θέτοντας ως στόχο την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, παρέχουμε τη δυνατότητα αλλαγής, αντικατάστασης ή επιστροφής των προϊόντων όταν:

  • Έχει γίνει λάθος από την πλευρά μας στην παραγγελία ή έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης του προϊόντος. Σ’ αυτήν την περίπτωση επιστρέφουμε στον πελάτη, το σύνολο της αξίας του προϊόντος, καθώς και τα έξοδα αποστολής (εφόσον αυτά υπάρχουν). Εναλλακτικά, υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης του προϊόντος.

  • Το προϊόν παρουσιάζει κάποιο ελάττωμα και καλύπτεται από εγγύηση. Ακολουθεί επικοινωνία με την εταιρία του προϊόντος και εφόσον αυτό προβλέπεται, προχωράμε άμεσα στην αντικατάστασή του.

  • Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μην ξεπερνά τις 7 ημέρες.

  • Ο πελάτης ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης. Σ’ αυτήν την περίπτωση επιστρέφουμε στον πελάτη μόνο το σύνολο της αξίας του προϊόντος και όχι τα έξοδα αποστολής (εφόσον αυτά υπάρχουν).

  • Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι απαραίτητη η συμπλήρωση και αποστολή της ακόλουθης φόρμας, στο info@radixpharmacy.gr

ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές μόνο εάν πληρούνται οι παρακάτω όροι:

  • Η επιστροφή πρέπει απαραίτητα να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη και εφόσον έχει προηγηθεί επικοινωνία με το Radixpharmacy.gr.

  • Το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και να βρίσκεται σε άψογη κατάσταση, άρτιο στην εμφάνιση όπως ακριβώς ήταν πριν την πώληση, στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα παρελκόμενα (εάν έχει) εντός της συσκευασίας.

  • Μεμονωμένη αλλαγή σε προϊόν που ανήκει σε πακέτο προσφοράς δε γίνεται δεκτή. Σ’ αυτή την περίπτωση γίνεται αντικατάσταση όλου του πακέτου.

  • Ο πελάτης οφείλει να επισυνάψει μαζί με το προϊόν και το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς.

  • Τα προϊόντα ψυγείου και βρεφικού γάλακτος δεν επιστρέφονται.

 

Εφόσον καλύπτονται οι παραπάνω όροι, ακολουθεί επιστροφή των χρημάτων εντός τριάντα (30) ημερών, με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική συναλλαγή.

Εναλλακτικά, υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης του προϊόντος.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Στο φυσικό μας κατάστημα (Λεωφόρος Ελευθερίου. Βενιζέλου 211, Νέα Σμύρνη, Τ.Κ 17123).
Σ’ αυτήν την περίπτωση θα πραγματοποιηθεί έλεγχος του προϊόντος και ενημέρωση του πελάτη για τις περαιτέρω διαδικασίες.

Μέσω αποστολής.

Σε περίπτωση που το επιθυμεί ο πελάτης, μπορεί να  επιστρέψει το προϊόν με την ίδια εταιρία ταχυμεταφορών που το έλαβε. Για την καλύτερη προστασία της ακεραιότητας του προϊόντος, προτείνουμε να χρησιμοποιηθεί είτε η αρχική συσκευασία αποστολής από το Radixpharmacy.gr είτε άλλη, εφάμιλλης ποιότητας.

Εάν κατά την παραλαβή του προϊόντος διαπιστωθεί ότι, δεν πληρούνται οι όροι επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό και θα επιστρέφεται στον πελάτη, με τα έξοδα αποστολής να βαρύνουν αποκλειστικά τον ίδιο.    

Μάθετε πρώτοι για τις προσφορές μας

Εγγραφείτε στο newsletter για να λαμβάνετε πρώτοι τα νέα και τις προσφορές μας
Ο λογαριασμός σας